2024-ben tizenhetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A Vérteserdő a magas márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munkájának elismeréseképpen Magyarország 500 vezető márkáinak egyikeként nyerte el a Business Superbrands 2024 minősítést.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 40 tagú (Superbrands és Business Superbrands 20-20 fővel), független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. 2024-ben tizenhetedik alkalommal ült össze a 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a Vérteserdőt – mint brand – érdemesnek találta a Business Superbrands 2024 védjegy viselésére.
A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

Azok a cégek, amelyek ezen a rangos listán szerepelnek, nemcsak a kiváló termékekkel és szolgáltatásokkal szerzik meg a vásárlók bizalmát, hanem felelősségteljes működésre is hangsúlyt helyeznek. A cím elnyerése egyértelmű jele annak, hogy az adott vállalat sikeresen alakítja és építi fel márkáját, miközben a fenntarthatóságot is figyelembe véve törekszik a jövőbeli fejlődésre. Az állami erdők az ország legfontosabb klímavédelmi és szénmegkötő biológiai infrastruktúráját jelentik, biztosítják a lakott települések zaj, por és árvíz elleni védelmét, a tiszta ivóvizet és megelőzik a talajeróziót. A magyar erdők emellett évente 40-50 millió erdőlátogató számára nyújtanak egészséges sportolási, kikapcsolódási és rekreációs lehetőséget. A Vérteserdő tevékenységében is ezek a folyamatok – mint a környezeti fenntarthatóság, a közjó szolgálata – tükröződnek vissza az elmúlt 5 évben, amikor a Társaság mindannyiszor felkerült a magyarországi Business Suparbrands listájára.
A Superbrandsről bővebben: www.hungary.superbrands.com